duminică, 14 ianuarie 2018

Mere in aluat de clatite


Azi dimineata am pregatit o portie de mere in aluat de clatite. In unele zile cand sunt obosita, sau nu ma simt bine, prefer si eu sa pregatesc ceva simplu,rapid si gustos. 
Am avut cateva mere, care le cumparasem de Craciun ca sa le mancam, dar nimeni nu s-a atins de ele.šŸ˜‚šŸ˜¬ Puteti folosi orice fel de mere, eu am avut golden si delicios.
Asa ca...am facut rapid o portie de mere in aluatul de clatite, la fel cum imi facea mama cand eram mica.

Ingrediente aluat
100 g faina
100 ml lapte
1 lingura de zahar
1 plic zahar vanilat
1 lingurita esenta de vanilie
1 ou
1 varf de scortisoara

Ingrediente
1 mar mare Golden
3 mere mici Delicios
3-4 linguri faina
150 ml ulei


Prima data am pregatit aluatul de clatite, am mixat oul cu un varf de sare, dupa care am adaugat zaharul si zaharul vanilat. Treptat am adaugat laptele, esenta de vanilie si faina. Am lasat aluatul sa se odihneasca putin paba m-am ocupat de mere.
Am curatat merele de coaja si le-am taiat felii ( cca 1 cm/felie), si am scos samburii.
Am dat feliile prin faina si am pus uleiul in tigaie la incalzit. Feliile de mere date prin faina, le-am dat prin compozitia de clatite, dupa care le-am prajit in ulei.
Le-am scos pe o farfurie cu prosop de bucatarie, iar inainte de servire le-am pudrat cu zahar pudra si scortisoara.
Le-am servit alaturi de marmelada de portocale.
Pofta buna! šŸ˜¬


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu