miercuri, 10 ianuarie 2018

Cupcakes Tiramisu


Azi mi-a fost lene sa pregatesc ceva, care sa imi ocupe mai mult timp. Asa ca, am pregatit repede o portie de cupcakes, mai deosebite, Tiramisu.
Blatul moale si pufos, acoperit de mascarpone si pudrat peste cu cacao, hmmm un deliciu.šŸ˜¬šŸ™ˆ❤️

Ingrediente blat
180 g unt moale
150 g zahar pudra
3 galbenusuri
3 oua intregi
180 g faina
1/2 plic praf de copt
2 linguri Amaretto ( eu am folosit coniac)
3 linguri cafea
1 lingura lapte
1 lingura esenta de vanilie

Ingrediente crema
200 g frisca lichida
250 g mascarpone
2 linguri zahar pudra
1 plic intaritor de frisca

Deasupra
Cacao

Incepem cu pregatirea blatului: mixam untul cu zaharul, dupa care adaugam treptat ouale, cafeaua, lichiorul (in cazul meu, coniacul), laptele, esenta de vanilie si la final faina amestecata cu praful de copt.
Compozitia rezultata, o turnam in tava speciala de briose, tapetata cu hartie de briose.
Dam tava la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pt cca 25 min ( trebuie sa treaca de testul cu scobitoarea). Le scoatem din cuptor si le lasam sa se raceasca.
Intre timp batem frisca, la care adaugam si intaritorul de frisca, adaugam treptat mascarpone si zahar pudra si mixam bine pana se intareste compozitia. 
Taiem partea de sus a brioselor(ale mele s-au ridicat prea in sus) si cu ajutorul unui pos ( am folosit varful rotund) punem crema peste briosa. Dam tava cu briosele la rece prntru cel putin o ora, ca sa se intareasca compozitia. Inainte de servire, se pudreaza cu o sita cacaua peste si se serveste ca atare. šŸ˜¬
Pofta buna!✌️❤️ 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu