joi, 7 iulie 2016

Prajitura cu caise si pere

O zi buna incepe cu o priveliste frumoasa la pensiune, o cafea si o felie de prajitura.
Am cules zilele trecute din gradina niste caise si pere. Nemaiavand asa de mult timp liber, am ales sa fac o prajitura rapida cu acestea.
Aceasta prajitura merge de minune dimineata alaturi de o cafea sau cu putina frisca deasupra.

Ingrediente
4 oua
100 g zahar
200 g iaurt
80 ml ulei
170 g faina
1/2 plic praf de copt
 3 caise taiate felii
3 pere mici taiate felii

Se mixeaza ouale cu zaharul pana isi dubleaza volumul. Dupa care se adauga uleiul, iaurtul,faina amestecata cu praful de copt. Se toarna compozitia in tava tapetata cu hartie de copt. Deasupra se pun feliile de pere si caise, am presarat doua lingurite de scortisoara amestecata cu zahar, si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade Celsius pentru cca 40 de minute.
Se scoate tava din cuptor si se lasa la racit, dupa care se feliaza si se serveste ca atare.
Eu am servit-o si simpla si cu frisca deasupra.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu