luni, 13 iunie 2016

Cheesecake

Am facut zilele trecute asa pe fuga un cheesecake, deoarece in ultima vreme apuc sa fac tot mai rar prajituri.

Ingrediente blat
140 g piscoturi
100 g unt topit

Crema
500 g mascarpome
100 g zahar
3 linguri faina
1 lingura esenta de vanilie
coaja de la o lamaie rasa
200 ml smantana
3oua

Se dau piscoturile prin robot si se amesteca cu untul topit si Se pun intr-o tava (cu diametrul de 18 cm am folosit eu).
Pentru crema am batut mascarpone-ul cu zaharul, dupa care am adaugat pe rand ouale, esenta de vanilie, coaja de lamaie rasa, smantana si faina si am omogenizat bine.
Am turnat crema peste bicuitii si am dat tava la cuptorul preincalzit la 170 de grade Celsius pentru cca 50 de minute. Scoatem tava din cuptor si o bagam in frigider pentru cel putin 4-5 ore.
Se taie si serveste ca atare.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu