vineri, 24 aprilie 2015

Prajitura Ana

Aceasta prajitura delicioasa cu crema de nuca am pregatit-o de pasti, dar cu toata agitatia care am avut-o in ultima perioada nici nu am apucat sa postez retetele. Insa o puteti pregati oricand.
Am denumit aceasta prajitura dupa bunica mea, deoarece ii plac foarte mult cele cu nuca.
Daca sunteti si voi iubitori de prajiturile cu nuca, e musai sa o incercati si sa o pregatiti celor dragi.

Ingrediente blat


  • 4 oua
  • 8 linguri zahar
  • 4 linguri ulei
  • 8 linguri faina
  • 1 lingurita praf de copt
  • 2 linguri lapte

Ingrediente crema


  • 200 g unt moale
  • 250 g nuca macinata
  • 100 g ciocolata neagra 85% cacao
  • 2 linguri Rom Alb
  • 3 linguri zahar pudra
  • 1/2 lingurita ness

Glazura


  • 100 g ciocolata neagra
  • 1 lingura ulei

Topim ciocolata pe baie de aburi, dam deoparte si lasam sa se raceasca. Mixam untul cu zaharul si adaugam treptat nuca macinata, romul, nessul si ciocolata topita.
Luam blatul racit, punem crema de nuca deasupra si punem deasupra ciocolata topita.
Dam prajitura la rece pentru circa o ora. Se taie si se serveste ca atare. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu